• Askov 2021
  • Program
    • Program 2021
    • Værker 2021
    • Dirigenter 2021
    • Instruktører 2021
    • Bladspilsorkestre
    • Kammermusik og natorkestre
    • Børneorkester
  • Indkvartering og priser
    • Indkvartering
    • Forplejning
    • Priser 2021
  • Tilmelding og betaling
    • Sådan tilmelder du dig
    • Tilmelding af børn under 16 år
    • Tilmelding af passive ledsagere
    • Hvis du får plads på stævnet
    • Hvis du kommer på venteliste
    • Betaling
    • Afbud
    • Online tilmelding 2021
    • Dine personlige data
  • Historie
    • Sommerstævne siden 1949
    • Værker
    • Dirigenter
    • Legater
    • Evalueringer
    • Statistik 2016
    • AMATEO nominering 2018
    • Statistik 2018
    • Askov 2019 på TVSYD
  • Kontakt

PKcrowded plne

Hvis du får plads på stævnet

  • Udskriv
  • E-mail

Hvis du får plads på stævnet, vil du modtage en mail fra stævneadministrator, som både er en bekræftelse og en opkrævning af depositum.
Det fremgår af bekræftelsen, hvilken type indkvartering, vi umiddelbart kan tilbyde dig. Hvis dette ikke stemmer overens med dine ønsker, er det fordi, det ikke har været muligt at få puslespillet til at gå op. Situationen kan imidlertid ændre sig som følge af afbud, og din endelige opkrævning kan derfor også ændre sig, hvis det senere bliver muligt at opfylde dine ønsker.

Depositum skal senest betales den dato, der fremgår af bekræftelsen. En eventuel rykker pålægges et rykkergebyr på Dkr. 100 pr. voksen deltager.
Du er meget velkommen til at betale hele stævneafgiften på en gang.

Al kommunikation om stævnet foregår via mail. Det er derfor meget vigtigt, at det er den korrekte mailadresse, der oplyses ved tilmelding. 

Byt til garanti for plads til næste år - garantien suspenderes dog, hvis stævnet i 2021 må aflyses pgra corona-situationen

Deltagere, som er tilmeldt senest 9. februar kl. 17.59 og som får tilbudt plads på stævnet i 2021, har mulighed for at bytte pladsen i 2021 med en garanti for plads i 2022, forudsat at de tilmelder sig stævnet i 2022 inden lodtrækningsdatoen 2022. Ordningen er indført for at tilgodese deltagere, der ønsker at deltage i sommerstævnet sammen med familie eller venner, men som på grund af gruppens instrumentfordeling kan være uheldige aldrig at få tilbudt plads det samme år.
Deltagere, som ønsker at bytte til garanti for plads det efterfølgende år, skal give stævneadministrationen besked senest 8 dage efter, at besked om optagelse er fremsendt. Præcis dato vil fremgå af mail om plads på stævnet.

Spørgsmål?

Connie108x108


Kontakt administrator for sommerstævnet
Connie Wilhjelm
telefon 424 425 49 (bedst ma-to kl. 18-19)
Hvis telefonen ikke besvares så læg en besked eller skriv en mail.
Jeg ringer ikke tilbage til numre, der ikke har lagt besked!
daos@daos.dk

DE STØTTER SOMMERSTÆVNET 2021

Statens Kunstfond
Augustinusfonden
Foundation Jochum
Ulla og Folmer Andersens Almennyttige Fond
Dansk Kapelmesterforening
Erda og Christian Schrøders Fond
Aage og Johanne Louis-Hansens Fond